قیمت پنجره دو جداره,قیمت پنجره دو جداره آلومینیومی,ترمال بریک,هافمن,وین تک

بایگانی
پیوندها

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۳۳ ب.ظ

قیمت پنجره آلومینیوم آکپا

قیمت پنجره آلومینیوم آکپا

قیمت پنجره آلومینیوم آکپا , پنجره هایی امروزی میباشند که دارنده مزایای فراوان متعددی می‌باشند . این دسته پنجره ها , جایگزین پنجره های فلزی و آلومینیومی سابق میباشد . این دسته پنجره ها دارنده طرح های متنوع و دسته بازشو های متناسب با نیاز و ذوق و سلیقه ی شما ایجاد می گردند . همینطور قابلیت و امکان تعیین طرح و رنگ درین مدل پنجره ها دوچندان گسترده می‌باشد

 

مزایای به کار گیری از پنجره آلومینیوم آکپا

 

 تنوع فراوان بالا در رنگ این پنجره ها
 پایداری بالا در قبال عدم تغییر و تحول رنگ بوسیله فروغ خورشید
 مقرون به صرفه بودن این پنجره ها
 عایق دوچندان خوب
 صرفه جویی دوچندان بالا در مصرف انرژی
 وجود طرح های فراوان متنوع و قشنگ که سبب ساز خوشگل خیس شدن ساختمان شما می شود
 رعایت همگی استاندارد ها در ساخت این پنجره ها
 پرهیز از ماورای بنفش
 عایق بالا در قبال آلودگی های صوتی

 

خصوصیت مثبت اشکال پنجره های آلومینیومی

 

امروزه بخش اعظمی از پنجره ها از متاع آلومینیوم میباشد و این فلز از همه گیرترین مواد در ایجاد درب و پنجره ها است و در صنعت مضاعف پر کاربرد میباشد . آلومینیوم از آن جایی که در مقایسه با بقیه فلزات , نظیر آهن , دارنده وزن سبکی می‌باشد , برای ساخت درب و پنجره زیاد مطلوب است . همینطور بها تمام شده این مدل پنجره ها هم مضاعف سنجیده و مطلوب تمام می شود . همینطور آلومینیوم ها دارنده خصوصیت رنگ پذیری می‌باشند , به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی رنگ دلخواهتان را برای نقاشی کردن آن‌ها توصیه دهید , علاوه بر این تنوع قاب و مدل گشوده شو در پنجره های آلومینیومی آکپا بالا میباشد .

ا
ویژگی مثبت گونه های پنجره های آلومینیومی

 

امروزه اکثری از پنجره ها از محصول آلومینیوم میباشد و این فلز از متداول ترین مواد در ایجاد درب و پنجره ها میباشد و در صنعت فراوان پر کاربرد هست . آلومینیوم از آن جایی که در مقایسه با بقیه فلزات , نظیر آهن , دارنده وزن سبکی می‌باشد , برای ساخت درب و پنجره دوچندان مطلوب هست . همینطور ارزش تمام شده این دسته پنجره ها هم زیاد سنجیده و مطلوب تمام می شود .

همینطور آلومینیوم ها دارنده خصوصیت رنگ پذیری هستند , به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی رنگ دلخواهتان را برای نقاشی کردن آنان پیشنهاد دهید , علاوه بر این تنوع قاب و گونه گشوده شو در پنجره های آلومینیومی بالا هست .

 

دستگاه های مونتاژ پنجره آلومینیوم آکپا

 

دستگاه های مونتاژ پنجره آلومینیوم آکپا به طور معمول از میهن های ترکیه , چین و کشور‌ایران میباشند . فی مابین این میهن هایی که گفته شد , کیفیت دستگاه های مرزو بوم ترکیه فراوان خوب تر از کیفیت دستگاه های مملکت چین هست .

از نظر قیمت پنجره آلومینیوم آکپا شرکت 

البته درباره با دستگاه های اهل ایران بایستی بگوییم که‌این دستگاه , خیلی خوبتر و کیفیت خوب خیس از دستگاه های چینی می‌باشد , چون امروزه دستگاه های چینی از کیفیت پایینی برخوردار می باشند .

همینطور دستگاه هایی که ساخت کشور ایران میباشند , سرمشق برداری شده مبنی بر دستگاه های آلمانی و ترکیه ای می‌باشند . بدین ترتیب دستگاه های نیکی به اکانت می‌آیند .

همینطور قابل ذکر است , که دستگاه های که در ایران ساخت می شود , و پنجره هایی که در جمهوری اسلامی ایران بوسیله این دستگاه ها ایجاد میگردند , به مرزو بوم هایی از قبیل ارمنستان , تاجیکستان و افغانستان هم صادر می گردند .

 

منبع : 

 

http://www.upvctehranwin.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%a2%d9%84%d9%88%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c%d9%88%d9%85%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%b1%db%8c%da%a9/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۵:۳۳
karma win
دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۵۶ ب.ظ

قیمت پنجره دو جداره وین تک

قیمت پنجره دوجداره وینتک


قیمت پنجره دوجداره وینتک با دقت به نیاز مشتری در رنگ ها و طرح های متعدد گفته می شود . اکثری از اشخاص با پیشنهاد این پنجره ها خانه یا این که دفتر خویش را تغییر‌و تحول می دهند و با نصب این درب و پنجره ها فضایی تازه و متنوع ساخت خواهند کرد .

احتمالا برای شما هم سوال باشد که ارزش پنجره دوجداره وینتک چه‌طور محاسبه می شود و آیا خرید این پنجره ها به صرفه است یا این که خیر؟

در‌این مقاله ما در رابطه ارزش پنجره دوجداره وینتک داده ها مفیدی را در اختیارتان قرار دادیم . برای داده ها بیشتر می‌توانید با کارشناسان طهران وین مشاوره نمایید .

 

بها پنجره دو جداره وین تک

 

از مهم‌ترین سوالاتی که در هنگام خرید درب و پنجره دوجداره برای ما پیش خواهد آمد , طرز محاسبه قیمت پنجره دوجداره وینتک آوان یو پی وی سی و همینطور عواملی که موجب ارتقاء آن می شود , هست .

برای محاسبه بها پنجره دوجداره وینتک ازنرم افزارهایی مثل UPVC Ercom 2000 , وین سافت , نوین طراح و … استعمال می شود . در‌این اپلیکیشن ابتدا پهنا و طول پنجره دوجداره را وارد کرده بعد طرح , وضعیت و بازشوهای پنجره را معین می‌کنیم .

 

 

پس از اتمام پباده سازی پنجره ها , اپلیکیشن بها پنجره دوجداره وینتک را بصورت تفکیک اقلام مصرفی محاسبه کرده و آنرا نمایش میدهد . عموماً این فاکتور دربرگیرنده پروفیل UPVC مصرفی , یراق آلات پنجره , شیشه دوجداره , متعلقات پنجره دوجداره و هزینه نصب میباشد .

بطور معمول از نگاه پهنا و محرمانه , پروفیل درب و پنجره دوجداره به خصوصی 60 ( پهنا 60 میلیمتر ) , خصوصی 700 و خصوصی 80 تفکیک می شود واز حیث ظاهری به دو دسته بی آلایش و دکوراتیو هم قسمت بندی می شود .


پنجره دوجداره upvc چه است ؟

 

یکی‌از سوالاتی که برای شما پیش می‌آید این است که پنجره دوجداره UPVC چه میباشد و از چه درست شده است؟

 


قیمت پنجره دوجداره وینتک پارسه وین به صورت ظریف قابل اعلام نیست مگر با فهمیدن بعدها ظریف درب و پنجره موردنیاز و همچنین تعداد بازشو و یراق آلات آن مربوط است و به دلیل این که ارزش پنجره دوجداره وینتک به میزان پروفیل یو پی او سی مایحتاج بر حسب متر مربع و نیز چنین مدل و مال پروفیل , متاع شیشه ها و … . وابسته است .

برای راحتی فعالیت و اعلام ظریف بها پنجره دوجداره وینتک و همینطور ارزش جزئیات و جزئییات ها از جمله جوشکاری , فرزکاری و به صورت کلی مخارج ظریف نصب و تمام شده ی فعالیت , پیشنهاد می شود از مشورت کردن و تماشا بدون‌پول کارشناسان و متخصص ها ما تماس نتیجه ها فرمایید
.


گونه های پنجره دوجداره و سعی برتر :

 

پنجره های دوجداره عایق خوب تر صدا می‌باشند و منفعت وری انرژی بالایی را ارائه می دهند .

ما در پباده سازی گونه های پنجره دوجداره و مناسبترین بها پنجره دوجداره وینتک که با موقعیت مختص بوسیله شما پیشنهاد داده میگردند , متخصصیم .

اشکال پنجره دوجداره شایسته ترین راه‌حل برای وضعیت آب و هوایی گوناگون با مراقبت استانداردهای پباده سازی کیفیت خوب با کیفیت است . اشکال پنجره دوجداره در فضای معاش اثرگذار است چون شمارا از آلودگی صوتی , گرد و غبار , باران و اکثری از دست اندرکاران دیگر مراقبت می نماید .


عایق بندی اشکال پنجره دوجداره : و ارزش پنجره دوجداره وینتک :

 

لعاب های عایق بندی یک پنجره دوجداره چندین لایه ای ازهوا و شیشه ای را تشکیل می‌دهد که نیاز به پنجره های گردباد را از در میان می‌برد . همینطور ممکن است مانیتور ها با لعاب های عایق بندی شده در زمان سال نصب شوند و می‌توانند به گونه ای نصب شده و حذف شده از درون ساختمان نصب شوند .
برای از در میان بردن نیاز به بالا بردن تراز بیرونی منزل

منبع 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۵۶
karma win
دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۲۲ ب.ظ

قیمت پنجره دو جداره upvc

قیمت پنجره دو جداره upvc


مشتریان عزیز ضمن سپاس از کارگاه درب و پنجره سازی upvc جورچین ستاپ اعتنا داشته باشید , درین نوشته ما کارداران تاثیرگذار در قیمت پنجره دو جداره upvc را بررسی کرده و با ارائه ارزش پنجره بر طبق بعدها خیالی و تبدیل و ارائه ارزش متر مربعی پنجره به شما دوستان عزیز عملکرد شده داده ها مبنا ای ارائه گردد .


جهت محاسبه ظریف بها پنجره upvc متبوع از روش تماس با کارشناسان جورچین ستاپ بها و توضیحات ظریف را بصورت مجانی اخذ نمائید .

 

درصورتی که مجال کافی برای مطالعه این کاغذ ندارید ما ارزش پنجره دوجداره upvc را در طرحهای متعدد بررسی و محاسبه کرده و درین نصیب با تصویر فرآورده و بها حدودی هر طرح ارائه داده ایم . قابل ذکر است ارزش پنجره یو پی او سی در هر طرح قادر است تماما متغییر باشد . در پی برای داده ها بیشتر در پائین تر ورقه هر طرح هم ظریف بررسی شده و توضیحات کاربردی و کوتاه و دقیقی دارااست که میتوانید داده ها مفیدی در گزینش تولیدات درب و پنجره upvc خویش داشته باشید .


محاسبه‌ ارزش حقیقی و واقعی پنجره های دوجداره upvc

 

حال که یه خرده با اوضاع و احوال بازار در صنعت در و پنجره‌های دوجداره‌ upvc آشنا شدید به ابلاغ ریز قیمت‌های اشکال پنجره دوجداره می پردازیم .
اضطراری است در هنگام محاسبه قیمت پنجره دو جداره پازل ستاب  به تعدادی نکته‌ی موثر و اساسی دقت فرمائید :
خوبتر است بدانیم که ( پروفیل مصرفی در پنجره های تجدید بنا upvc از پنجره های تجدید بنا upvc مقداری ارزانتر است . )
یعنی ارزش پنجره upvc که برای ساختمانهای نوساز که فاقد پنجره های کهن میباشند , ذیل خیس از پنجره هایی است که برای ردوبدل ساخت می‌شوند , خواهد بود . به دلیل آنکه مدل پروفیل مرمت یه خرده ارزانتر از پروفیل هایی است که در مرمت به فعالیت گرفته می گردند .

 

برای یافتن بها ظریف پنجره

 

bullet ارزش پنجره دو جداره‌ upvc دو لنگه با یک لنگه بازشو و تک حالته

با بعد ها ذهنی ۱۲۰ سانتی‌ متر پهنا دو لنگه و طول ۱۵۰ سانتی‌متر سوای کتیبه و پانل با یراق‌ آلات تک حالته n۲ و پروفیل مرغوب - ساخت مکانیزه و گارانتی بلند مقطع کالا - در متراژ و بعدها ۵ کادر پنجره به بالا . هزینه‌ی قاب مرمت ۱۲ . ۱۰۵ . ۰۰۰ ریال و قاب بازسازی ۱۱ . ۱۹۰ . ۰۰۰ ریال خواهد بود .
مبنی بر نوع مو جود در تصویر به‌صورت متر مربعی در کارگاه حدود ۶ . ۶۰۰ . ۰۰۰ ریال به ازاری هر متر مربع هزینه داراست . با یقین با تغییر‌و تحول بعدها , قیمت‌ها هم تغییر و تحول خواهد کرد به همین خاطر پیرو مروری خوا هیم داشت بر بقیه بعد ها و حالات در و پنجره‌ها تا چگونگی محاسبه بها پنجره دوجداره را خوبتر متوجه گردید .


bullet بها پنجره دو جداره‌ upvc دو لنگه با یک لنگه بازشو و تک حالته

 

با بعد ها خیالی ۱۲۰ سانتی‌ متر پهنا دو لنگه و طول ۱۵۰ سانتی‌متر فارغ از کتیبه و پانل با یراق‌ آلات تک حالته n۲ و پروفیل مرغوب - ایجاد مکانیزه و گارانتی بلند دوران متاع - در متراژ و بعدها ۵ فریم پنجره به بالا . هزینه‌ی کادر مرمت ۱۲ . ۱۰۵ . ۰۰۰ ریال و کادر مرمت ۱۱ . ۱۹۰ . ۰۰۰ ریال خواهد بود .
بر طبق گونه مو جود در تصویر به‌صورت متر مربعی در کارگاه حدود ۶ . ۶۰۰ . ۰۰۰ ریال به ازاری هر متر مربع هزینه دارااست . با‌یقین با تغییر تحول بعدها , قیمت‌ها هم تغییر و تحول خواهد کرد به همین خاطر در‌پی مروری خوا هیم داشت بر بقیه بعدها و حالات در و پنجره‌ها تا چگونگی محاسبه ارزش پنجره دوجداره را خوبتر متوجه گردید .
ارزش پنجره دو جداره یو پی او سی با بعد ها خیالی کادر گشوده سازی دو لنگه
bullet بها پنجره دو جداره یو پی او سی کادر تجدید بنا تک

منبع 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۴:۲۲
karma win
دوشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۰۱:۱۹ ب.ظ

قیمت پنجره دو جداره

قیمت پنجره دو جداره

قیمت پنجره دوجداره و گونه های پنجره دوجداره دو نکته فراوان اساسی و تاثیر گذار در گزینش و خرید پنجره می‌باشد مطلقا شما هم درصورتی که نیازمند خرید پنجره دو جداره میباشید این دوفاکتور برای شما هم اساسی هست در پی به صورت خلاصه با هرکدام از دو موردها کلیدی آشنا خواهید شد


بها پنجره دوجداره


فاکتورهای متفاوتی در قیمت پنجره دو جداره فاراد وین  موجود است هرمورد از این فاکتورها خویش دارااست یکسری گذینه برای گزینش است که شما بسته به میزان دارایی خویش میتوانید فاکتور متبوع را برای خرید و نصب پنجره دوجداره یو پی او سی تعیین نمائید بعضی از فاکتورهای اثرگذار در ارزش پنجره دوجداره upvc به شرح ذیل هست

گونه های گونه پنجره دوجداره یا این که گونه های گشوده شو پنجره دوجداره


گونه های پروفیل مصرفی


طول و پهنا پنجره
گونه یراق پنجره یو پی او سی
شیشه دوجداره
هزینه باربری و نصب پنجره
محاسبه ارزش پنجره دو جداره یو پی او سی با مقدار های خیالی


نکته 1 : در پروفیل وین تک از یراق Endow و در پروفیل ویستا بست از یراق Endow به کارگیری می شود

نکته 2 : هزینه نصب هم محاسبه شده‌است


پنجره دوجداره اثبات یا این که فیکس


پنجره دوجداره اثبات به طور معمول دارنده یک یا این که دو لنگه است که امکان گشوده شدن ندارد این پنجره های مطلوب برای مکان هایی می‌باشند که نیازی به گشوده شدن نیست ولی این نوع پنجره دوجداره در کنار بقیه اشکال پنجره دوجداره دیگر مورد به کار گیری قرار می‌گیرد

میزان خیالی برای محاسبه 1000*1000

 

لاستیک EPDM

 

نکته : در پروفیل وین تک از یراق Endow و در پروفیل ویستا بست از یراق Endow به کارگیری می شود

بها پنجره دوجداره وین تک درین دسته ۳۸۵ , ۰۰۰ تومان

ارزش پنجره دوجداره ویستا بست درین نوع ۵۱۵ , ۰۰۰ تومان

 

ارزش پنجره دو جداره در تهران


قیمت پنجره دوجداره پازل ستاب سه لنگه با دو لنگه بازشو
در‌پی ارائه ارزش اشکال پنجره دوجداره به دسته سه لنگه با دو لنگه بازشو می رسیم این نوع پنجره هم مثل مثال گذشته میباشد با این تفاوت که با دقت به دولنگه بازشویی که دارااست فضای بیشتری برای دسترسی به خارج را به ما می‌دهد

مقدار ذهنی برای محاسبه 1000*1500

 

 

نکته : در پروفیل وین تک از یراق Endow و در پروفیل ویستا بست از یراق Endow استعمال می شود

بها پنجره دوجداره وین تک در‌این گونه ۱ , ۰۶۰ , ۰۰۰ تومان

ارزش پنجره دوجداره ویستا بست درین جور ۱ , ۶۲۰ , ۰۰۰ تومان


بها پنجره دوجداره کشویی با یک لنگه بازشو


یک کدام از فدیمی ترین و پراستفاده ترین گونه های پنجره دوجداره , پنجره دوجداره کشویی یا این که پنجره دوجداره ریلی هست اکثری از متقاضی ها پنجره خواهش پنجره دو جداره ریلی دارا هستند این حجم بالای خواهش نشان دهنده میزان رضایت یوزرها از این جور بازشو پنجره دوجداره میباشد

مزیت پنجره دوجداره ریلی : نسبت به طول و عرضی که در اختیار داراست فضای دسترسی به خارج آن دوچندان مطلوب هست

معایب پنجره دوجداره کشویی : نسبت به جور های دیگر نیاز بیشتری به محافظت و تعمیر و مراقبت دارااست

درپی با بها پنجره دوجداره ریلی و محاسبه آن آشنا خواهید شد

 

میزان خیالی برای محاسبه 1000*1000

لاستیک EPDM

نکته : در پروفیل وین تک از یراق Endow و در پروفیل ویستا بست از یراق Endow به کار گیری می شود

بها پنجره دوجداره وین تک در‌این گونه ۱ , ۱۰۰ , ۰۰۰ تومان

ارزش پنجره دوجداره ویستا بست در‌این جور ۱ , ۲۸۲ , ۰۰۰ تومان

بها پنجره دو جداره ریلی با دو لنگه متحرک
همانند مثال گذشته می‌باشد با فضای بازشو بیشتر

میزان ذهنی برای محاسبه 1000*1500

لاستیک EPDM

 

منبع :

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۹ ، ۱۳:۱۹
karma win